Storywise
 


Zakelijke Verteltraining
Hoe kunt u de kracht van uw eigen verhaal inzetten om financiers en medewerkers te inspireren? Waarom zou storytelling belangrijk kunnen zijn voor organisaties?
Misschien wel omdat een goed verhaal meer zegt dan een dikke beleidsnota. Verhalen zijn de oudste vorm van communicatie. Een verhaal is een manier om informatie te organiseren en over te brengen in een beeld. Op het moment dat je het verhaal als middel bewust inzet kan het een heel krachtig instrument zijn naar financiers toe als ook voor geledingen binnen de eigen organisatie. Het helpt om verschillende verhalen paraat hebben. Verhalen over jezelf als professional, over je organisatie of over producten en diensten binnen die organisatie afgestemd op degene voor wie je verteld. En hoe doe je dit dan op een authentieke manier? 
 

Tijdens deze training geeft Pauline Seebregts u handvatten
om uw verhaal op een authenthieke manier te vertellen
afgestemd op uw toehoorders. Informeer naar de mogelijkheden.
Ook in-company

Review
Wat ons betreft heb je de vraag goed begrepen. De doelstelling om aan het eind van de training handvatten en oefening 'overhandigd' te hebben aan de ambassadeurs, heb je wat mij betreft goed gehaald. Ik sluit me ook helemaal aan bij mijn ambassadeurs, als zij stellen, dat het een goede, geslaagde training was. Dat zegt veel over jou als trainer/storyteller. Je kennis, ervaring en kunde zijn van hoog niveau. Ik dank je nogmaals voor je training bij ons in Leger des Heils Noord!

- Diana Kroeze Beleid- & Communicatieadviseur Leger Des Heils-

 

Eerder eerdere opdrachtgevers waren o.a;
De Baak
Ahold
Boskalis en Smit
Learning Company Kessels en Smit 
Woningbouwverenigingen
Movisie
Boek en Bedrijf
Zorg- en Welzijnsinstellingen
                                                                                                                                 

Terug naar vorige pagina